Heb je een vraag of twijfel je bij het gebruik van jouw Joyn-kaart en de Fenixbon? Lees dan zeker even onze FAQ door. 

De Joyn-kaart

Nog geen Joyn-kaart?

Een Joyn-kaart kun je gratis verkrijgen bij de Joyn-handelaars in Grimbergen en over heel België. Via de Joyn-app heb je geen fysieke kaart nodig en kun je rechtstreeks vanop jouw smartphone scannen bij een Joyn-handelaar.

 

Hoe installeer je de Joyn-applicatie?

Open de Apple Store of Google Play Store en zoek op “Joyn”. Van zodra je op “Installeer” klikt, zal de applicatie gedownload worden. Inloggen doe je met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord als dat van jouw Oh-kaart. Zo spaar je met de applicatie gewoon verder.

Wat met de oude Qustomer- of CityLife kaarten?

Indien je nog een oudere generatie Joyn-kaarten in jouw bezit hebt, kun je deze probleemloos blijven gebruiken. Daarnaast herkent de Joyn-iPad zowel de Qustomer-kaarten als de CityLife-kaarten en worden dus dezelfde voordelen toegekend als aan een (Kortrijkse) Joyn-kaart. Ter verduidelijking, de volgende klantenkaarten vallen onder Joyn:

Je hebt al een Joyn- of Qustomer-kaart?

Je kunt de kaarten aan elkaar koppelen, waardoor je met beide kaarten kunt verder sparen. Zo behoud je ook de punten die je al spaarde met je Joyn- of Qustomer-kaart.

Ga naar my.joyn.be en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Klik rechtsboven op je naam en selecteer “Account bewerken”. Daar vind je onder “Kaarten” een overzicht van al jouw kaarten en kun je eveneens een nieuwe kaart toevoegen. Lukt het niet om de kaart te koppelen? Stuur dan een e-mail naar hello@joyn.be, wij helpen je graag verder.

Hoe start je met sparen?

Om van start te gaan met jouw Joyn-kaart, dien je enkel een account aan te maken. Dat doe je op www.my.joyn.be/card-registration of www.fenixwinkelen.be. Daar kun je het nummer van je kaart ingeven. Die vind je terug onder de QR-code (van 16 cijfers) op jouw kaart.

Let wel: na het vervolledigen van je profiel, dien je nog even je e-mailadres te bevestigen. Als je profiel volledig is, sturen wij je namelijk een e-mail met een link. Klik je op die link, dan ben je klaar om te beginnen met sparen.

Kunnen we als gezin samen punten sparen?

Je kan verschillende Joyn-kaarten koppelen in jouw profiel (zie ‘Ik heb al een Joyn/Qustomer-account of -kaart. Wat nu?’) om de individuele punten te verzamelen in één account. We werken nog volop aan het samensmelten van de winstkansen zodat je me het ganse gezin samen winstkansen kan verzamelen voor de tombola.

 

De Fenixbon

De Fenixbon is het perfecte geschenk. De Fenixbon is de Grimbergse cadeaubon. Koop je bon en kies een bedrag om erop te laden. Doe je je aankopen bij lokale handelaars die de cadeaubon ondersteunen? Dan kun je betalen met je Fenixbon. Je kiest ervoor om het bedrag volledig te spenderen bij één handelaar of om het te spreiden over verschillende handelaars.

Waar kun je een Fenixbon verkrijgen?  

In onze fysieke verkoopspunten: de gemeentewinkel te Grimbergen, Inside-out te Humbeek, CC Strombeek of online via de website www.fenixwinkelen.be.

Vanaf welk bedrag kun je een Fenixbon aankopen?

Het bedrag is volledig vrij te kiezen wanneer je hem koopt bij een fysiek verkooppunt. Op de webshop stellen we een aantal bedragen voor, waaruit jij een keuze kunt maken.

Hoe lang blijft de Fenixbon geldig en kan je de bon verlengen?

De Fenixbon is na activering exact één jaar geldig. Je kunt dit controleren bij elke deelnemende handelszaak door de Fenixbon te scannen en je vindt het terug op de website www.fenixwinkelen.be. De Fenixbon kan je niet verlengen.

Hoe raadpleeg je het resterende saldo op de Fenixbon?

Op de iPad bij de deelnemende handelaars of op onze website www.fenixwinkelen.be.